Login
Communauté Vinci
Extérieur
Si votre nom d'utilisateur ne se termine pas par @vinci.be ou @student.vinci.be, utilisez le formulaire ci-dessous pour accéder à votre compte de lecteur.
Descripteurs (mots-clés)
trié(s) par (Pertinence décroissant(e), Titre croissant(e)) Faire une suggestion Affiner la recherche
Etendre la recherche sur niveau(x) vers le bas
Article
Article
Article
Article
Classrooms can be noisy and are challenging listening environments for children with auditory processing disorder (APD). This research was undertaken to determine if the Listening Inventory for Education-UK version (LIFE-UK) can differentiate ch[...]DisponibilitéExemplaires (1)
Cote Support Localisation Section Disponibilité Journal of the American Academy of Audiology (JAAA). Vol.29, n°7 (July/August 2018) Périodique papier Ixelles Rez Consultation sur place uniquement
Exclu du prêtArticle
Erin C. Schafer, Auteur ; Benjamin Kirby, Auteur ; Sharon Miller, Auteur |School classrooms are noisy and reverberant environments, and the poor acoustics can be a barrier to successful learning in children, particularly those with multiple disabilities, auditory processing issues, and hearing loss. A new set of liste[...]DisponibilitéExemplaires (1)
Cote Support Localisation Section Disponibilité Seminars in hearing. Vol.41, n°4 (November 2020) Périodique papier Ixelles Rez Consultation sur place uniquement
Exclu du prêtArticle
Article
Article
The purpose of this study was to investigate the effect of a small change in reverberation time (from 0.57 to 0.69 s) in a classroom on children's performance and listening effort. Aiming for ecological listening conditions, the change in reverb[...]Article
Article
Article