Login
Communauté Vinci
Extérieur
Si votre nom d'utilisateur ne se termine pas par @vinci.be ou @student.vinci.be, utilisez le formulaire ci-dessous pour accéder à votre compte de lecteur.
Titre : | A National Survey of Learning Activities and Instructional Strategies Used to Teach Occupation: Implications for Signature Pedagogies (2019) |
Auteurs : | Sheama Krishnagiri ; Barb Hooper ; Pollie Price ; Steven D. Taff ; Andrea Bilics |
Type de document : | Article |
Dans : | American journal of occupational therapy (Vol. 73, n° 5, September/October 2019) |
Article en page(s) : | p. 1-11 |
Note générale : | doi:10.5014/ajot.2019.032789 |
Langues: | Anglais |
Descripteurs : |
HE Vinci Auxiliaires de santé ; Enseignement professionnel ; Ergothérapie ; Etats-Unis ; Modèles éducatifs ; Rôle professionnel |
Résumé : |
Importance: Occupational therapy practitioners' professional identities and distinctive contributions to health care connect essentially to their knowledge of occupation. Thus, the strategies educators use to convey occupation to students and the perspectives embedded in those strategies are critical topics for researchers.
Objective: To generalize findings from a previous qualitative study of how educators in 25 U.S. occupational therapy assistant and occupational therapy programs addressed occupation to a national sample of educators. |
Disponible en ligne : | Oui |
En ligne : | https://login.ezproxy.vinci.be/login?url=http://search.ebscohost.com/login.aspx?direct=true&db=ccm&AN=138447948&site=ehost-live |