Login
Communauté Vinci
Extérieur
Si votre nom d'utilisateur ne se termine pas par @vinci.be ou @student.vinci.be, utilisez le formulaire ci-dessous pour accéder à votre compte de lecteur.
Titre : | Mentoring in audiology (2006) |
Auteurs : | Eileen Rall ; Eric Brunner |
Type de document : | Article |
Dans : | Seminars in hearing (Vol. 27, n°2, May 2006) |
Article en page(s) : | p. 92-97 |
Langues: | Anglais |
Descripteurs : |
HE Vinci Formation de l'audiologue ; SupervisionAutres descripteurs Education des adultes |
Résumé : | Audiologists frequently find themselves in the position of mentoring or supervising others. This is often done, however, with little or no training in effective mentoring skills. Differences in adult learning styles and preferences, generational influences, motivation, and how we use information about these differences to tailor communication and to set goals are issues that are vital to effective mentoring. This article will discuss how those of us in the trenches can improve our effectiveness as supervisors/mentors by incorporating knowledge of these differences into our relationships. |
Disponible en ligne : | Oui |
En ligne : | https://login.ezproxy.vinci.be/login?url=https://www.thieme-connect.com/products/ejournals/abstract/10.1055/s-2006-939446 |