Login
Communauté Vinci
Extérieur
Si votre nom d'utilisateur ne se termine pas par @vinci.be ou @student.vinci.be, utilisez le formulaire ci-dessous pour accéder à votre compte de lecteur.
Titre : | Does the clinical scenario method of teaching assist in strengthening engagement of the less confident learner? (2020) |
Auteurs : | Lynda Milton |
Type de document : | Article |
Dans : | Midwifery Digest (Midirs) (Vol. 30, n° 2, June 2020) |
Article en page(s) : | p. 180-186 |
Langues: | Anglais |
Descripteurs : |
HE Vinci Compétence ; Concept du soi ; Education ; Étudiants ; Sage-femme ; Simulation |
Résumé : | Midwifery students who are lacking in confidence tend to participate less, in both their actions and contributions, during clinical scenarios when compared to the more recognised confident student. The incentive for this piece of action research originated out of this noted concern, and inspired the wish to address this lack of engagement and identify practical solutions in order to enhance the individual midwifery student's leaning. |
Disponible en ligne : | Non |
Exemplaires (1)
Cote | Support | Localisation | Section | Disponibilité |
---|---|---|---|---|
Midwifery Digest (Midirs). Vol. 30, n° 2 (June 2020) | Périodique papier | Woluwe | Espace revues | Consultation sur place uniquement Exclu du prêt |