Login
Communauté Vinci
Extérieur
Si votre nom d'utilisateur ne se termine pas par @vinci.be ou @student.vinci.be, utilisez le formulaire ci-dessous pour accéder à votre compte de lecteur.
Détail de l'auteur
Auteur Laura Zatz |
Documents disponibles écrits par cet auteur
trié(s) par (Pertinence décroissant(e), Titre croissant(e)) Affiner la recherche
Article
Kelsey A. Vercammen ; Anna H. Grummon ; Laura Zatz ; Cristina M. Gago ; Mary Blocksidge ; Sophia V. Hua ; Sara N. Bleich ; Sarah Stone ; Erica L. Kenney ; Rachel Colchamiro ; Eric B. Rimm |Background: The retail environment is an important determinant of food package redemption in the Special Supplemental Nutrition Program for Women, Infants, and Children (WIC). Objective: The objectives of this study were to describe where Massa[...]Article
Alyssa J. Moran ; Gabby Headrick ; Crystal L. Perez ; Alexandra Greatsinger ; Lindsey Smith Taillie ; Laura Zatz ; Sara N. Bleich ; Eric B. Rimm ; Neha Khandpur |Background Food marketing influences consumers? preferences for and selection of marketed products. Although a substantial body of research has described food-marketing practices in brick-and-mortar stores, no research has examined food marketin[...]