Login
Communauté Vinci
Extérieur
Si votre nom d'utilisateur ne se termine pas par @vinci.be ou @student.vinci.be, utilisez le formulaire ci-dessous pour accéder à votre compte de lecteur.
Titre : | Diagnostic Hearing Assessment in Schools: Validity and Time Efficiency of Automated Audiometry (2016) |
Auteurs : | Faheema Mahomed-Asmail ; De Wet Swanepoel ; Robert H. Eikelboom |
Type de document : | Article |
Dans : | Journal of the American Academy of Audiology (JAAA) (Vol. 27, n°1, January 2016) |
Article en page(s) : | p. 42-48 |
Langues: | Anglais |
Descripteurs : |
HE Vinci Audiométrie ; Diagnostic ; Enfant (6-12 ans) ; Etudes de validation ; Milieu scolaire ; Perte d'audition |
Résumé : |
Poor follow-up compliance from school-based hearing screening typically undermines the efficacy of school-based hearing screening programs. Onsite diagnostic audiometry with automation may reduce false positives and ensure directed referrals.
To investigate the validity and time efficiency of automated diagnostic air- and bone-conduction audiometry for children in a natural school environment following hearing screening. |
Disponible en ligne : | Oui |
En ligne : | https://login.ezproxy.vinci.be/login?url=https://research.ebsco.com/c/zz54du/search/advanced/publications/9OC?selectedDb=ccmjnh&db=ccm |
Exemplaires (1)
Cote | Support | Localisation | Section | Disponibilité |
---|---|---|---|---|
Journal of the American Academy of Audiology (JAAA). Vol. 27, n°1 (January 2016) | Périodique papier | Ixelles | Rez | Consultation sur place uniquement Exclu du prêt |