Login
Communauté Vinci
Extérieur
Si votre nom d'utilisateur ne se termine pas par @vinci.be ou @student.vinci.be, utilisez le formulaire ci-dessous pour accéder à votre compte de lecteur.
Détail de l'auteur
Auteur Lijing Zhao |
Documents disponibles écrits par cet auteur



Article
Lin Du ; Lijing Zhao ; Tianxin Xu ; Yiming Wang ; Wanting Zu ; Xuemiao Huang ; Wenbo Nie ; Lisheng Wang |Aim The primary goal of this analysis is to determine the effectiveness of blended learning versus traditional face-to-face teaching in nursing education from the three aspects of knowledge, skills and satisfaction. Background With the rapid dev[...]Article
Yirou Niu ; Huihui Xi ; Jinshu Liu ; Xin Sui ; Feng Li ; Haiyan Xu ; Lijing Zhao ; Yuewei Li ; Shuang Zhang ; Lirong Guo |Aim This study aimed to evaluate the effects of blended learning on nursing students. The primary outcomes include knowledge and skills, and the secondary outcomes include critical thinking ability, mental health, blended learning design, and nu[...]