Login
Communauté Vinci
Extérieur
Si votre nom d'utilisateur ne se termine pas par @vinci.be ou @student.vinci.be, utilisez le formulaire ci-dessous pour accéder à votre compte de lecteur.
Titre : | Re: Admission interview scores are associated with clinical performance in an undergraduate physiotherapy course: an observational study (2016) |
Auteurs : | C.R. Osadnik ; S.L. Paynter ; S.R. Maloney |
Type de document : | Article |
Dans : | Physiotherapy (2016/1, 2016) |
Article en page(s) : | pp. 119-120 |
Langues: | Anglais |
Descripteurs : |
HE Vinci Australie ; Education ; Kinésithérapie (spécialité) |
Mots-clés: | School Admission Criteria ; Critères d'admission dans un établissement d'enseignement ; Physical Therapy Specialty ; Australia |
Résumé : | We read with interest the recent Physiotherapy article by Edgar and colleagues regarding interviewing applicants for undergraduate physiotherapy courses prior to enrolment [1]. The study is important, as it is the first time any relationship between intake selection criteria and clinical performance has been published specifically in the physiotherapy profession. |
Disponible en ligne : | Oui |
En ligne : | https://login.ezproxy.vinci.be/login?url=https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S0031940615027224 |